פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

הרשת החברתית הידועה בעולם שבה כל גולש נמצא לפחות שעתיים ביום בממוצע.

פלטפורמת הפרסום בפייסבוק מאוד אפקטיבית ומאפשרת פילוח קהל על פי גילאים, מקום מגורים, תחומי עניין וכו', וכך כל עסק יכול להגיע אל קהל היעד שלו בקלות.

לדוגמה, פרסום לחנות לחליפות חתן. קהל היעד – זוגות שעומדים להתחתן, המוצר – חליפות חתן. הטירגוט יהיה: גברים בעיקר בגילאי 20-35 שגרים בסביבה של החנות, ושמגדירים את עצמם בפייסבוק בתור "מאורסים". טירגוט שני הוא נשים בנות 20-35 שגם מגדירות את עצמן בפייסבוק כ"מאורסות", רק שבמובחן מהמודעה לגברים, המודעה הפונה אליהן תהיה: "תעזרי לבחור את החליפה לבעלך לעתיד" 🙂 כך המודעה תהיה מוצגת לקהל הכי רלוונטי עם המלל הכי רלוונטי.

הפרסום בפייסבוק כרוך בתשלום, שנקבע בדרך כלל על פי כמות החשיפות של המודעה. ניתן כמובן לשלוט בתקציב הפרסום היומי, וכאשר הוא נגמר, המודעה לא תופיע יותר.

הטירגוט הוא אחד הפרמטרים החשובים בפרסום בפייסבוק, טירגוט נכון מוביל אל קהל היעד שלך, בעוד שטירגוט שגוי מוביל לכך שהמודעה תופיע בפני גולשות וגולשים שאין להם שום עניין במוצר שלך, והמשמעות היא בזבוז כסף.

על כן, חשוב לתת למומחים לטפל בפרסום שלך בפייסבוק, על מנת שלא תבזבז כסף מיותר על פרסום שלא מוביל לתוצאות.